Pages

Saturday, January 26, 2013

Friend VS Follow


Di alam maya, kita ada diri kita. Sesetengah orang ada diri yang sama, sesetengah lagi ada diri yang lain.

Di Facebook misalnya, update status,

"Oh cyunk, i lap u.."

Haa..bentuk ayat tu, pemilihan perkataan, gaya bahasa semuanya menggambarkan orang yang menaipnya bagaimana. Malah, kita dapat mengagak umurnya bukan?

Juga ada yang dirinya berbeza dengan alam maya dan alam nyata.

"Kepada sahabat-sahabat ana, marilah kita mengerjakan solat zuhur berjemaah. Tinggalkanlah facebook sebentar ya..:) "

Tetapi, dia sendiri masih dihadapan laptop sehingga ke Asar.
Opss.
……………………..

Saya? Entahlah..

Rasanya tidaklah saya sembunyikan kebaikan tetapi tidak pula saya zahirkan keaiban.

Hehe..

Di sini saya mahu tampal segala laman sesawang dan aplikasi yang saya join dan inshaAllah aktif juga di dalamnya. Jom kita bersahabat di alam maya juga!

FACEBOOK
Muhammad Hasan Fikri Bin Sayujan
http://www.facebook.com/hasanfikri.93


TWITTER
Hasan Fikri

WHATSAPP
+201149800242

FOURSQUARE

Instagram
motivator93
http://instagram.com/motivator93/

Juga, ada beberapa tempat yang anda boleh hubungi, namun saya tidak selalu di dalamnya.

YAHOO MESSENGER
remajadc_93@yahoo.com (email rasmi)

GMAIL
remajadc.93@gmail.com (second email)
…………………….



Hehe..rasa macam promote diri pula.

Tidak mengapa, ini blog saya, bukan milik abah sesiapa bukan?
Hihi.

JOM KITA FRIEND dan FOLLOW bersama ! ^^
Uhibbukum Fillah ! 

0 comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Blogroll

About